Isnin, Julai 16, 2012

duhai hati..duhai iman..duhai insan...

duhai hati...kuharapkan kau mampu teguh bersama sang iman...moga kau mekar di jalan mahmudah dan berat melangkah kejalan mazmumah....

duhai iman...kau hadirlah sentiasa bersama sang hati...moga cahayamu mampu memberi sinar pada sang hati untuk mencari keredhaan Ya Robb...

duhai insan....dikau yang dilahirkan dan menjadi kesayangan ayahanda dan bonda...dikau dilahirkan cantik diberi nama MOHD KHAIRUL AINOL....ketahuilah bahawa segala yang kau miliki hanya pinjaman dari Yang Esa...tiada yang kekal melainkanNya sahaja...

Ya Allah ampunilah dosa-dosaku ini...sesungguhnya Kau yang Maha Mengetahui segala-galanya...berikan hidayah padaku...ampuni dosa kedua orang tuaku...kurniakanlah kesihatan bagi ibuku...Kau berkatilah Arwah ayahku Ya Allah....tempatkanlah dia dikalangan orang beriman....amin...

aku rindukanmu ayah....aku rindukanmu ayah....aku rindukanmu ayah...Al-Fatihah buatmu....

buat renunganku dan kita bersama...aku bukan yang baik namun berkongsi yang baik itu lebih baik kan...


p/s: ramadhan menjelang tiba...bulan yang kunanti-nantikan...bulan penuh nikmat kurniaan Ya Rahim kepada kita semua.... semoga aku dan kita semua dapat memanfaatkan sebaik-baiknya bulan penuh barakah ini..Amin Ya Rabbal alamin....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan