Isnin, Mei 04, 2009

konvo dan diriku

KONVO OH KONVO


28 april 2009(9.00am)-masih berhempas pulas di UTHM


pada tanggal 28 april 2009....
esok salah satu daripada haripaling bersejarah dan bermakna dalam hidupku...
setelah berhempas pulas selama 3 tahun...
akhirnya ia membuahkan hasil....
tanpa dorongan dan semangat daripada insan insan tersayang yang senantiasa berada di sisi ini...
tidak mungkin aku akan dapat menggenggam diploma ku ini....
setinggi ucapan syukur padaMu ILLAHI..kerna telah mengurniakan aku insan insan yang amat mengambil berat akan diriku ini...
kau berkatilah mereka semua AMIN...


28 april 2009(6.01pm)-berjalan dalam kepenatan menunggu bas ke bus stand batu pahat

tanggal 28 april 2009 - petang....
aduis memang tak leh belah paper material tadi....
silap aku gak mungkin telampau ambik ringan ngan paper ni...
dan mungkin excited sangat ngan konvo ni...
nak wat camner first konvo aku huhu.....
penat dan letih ngan badan yang lesu aku meneruskan perjalanan ke bus stand batu pahat...
raser jauh lak..(memang jauh pon)...
naseb baik bas johor motore sampai dulu..huhu...cepat sikit perjalanan aku


29 april 2009(4.00am)-bersiap ker PSAS

tanggal 29 april 2009-pagi
penat dan tak cukup tido...
huhu...sampai umah malam tadi kol 12am..k la tu...lepas kemas arang terus ngadap laptop ni...
sajer jer tak bukak tak leh..cam gian lak..kahkah..
ni kat atas tu aku ngah posing depan cemin kat dalam bilik...
raser semacam jer pasal aku tak datang raptai..so
tak dapat imagine suasana kat saner tu....
bergerak ngan my beloved person..yan dan mak


29 april 2009(8.45am)-bergambar ngan member aku merangkap jiran aku di UTHM, Hanna..huhu

29 april 2009-pagi
hahahahaha...akhirnya konvo gak aku...
best sebab dapat bawak mak gi konvo aku...
impian aku mase dapat masuk PSAS dulu dah tercapai ...
walaupun tanpa ayah..aku pasti ayah pon mesti gembira ngan anak dier ni..
Al fatihah wat ayah....

29 april 2009-petang
betolak balik ke UTHM...
selamat tinggal PSAS...
selamat tinggal pensyarah2 semua...
halalkan ilmu yang telah dicurahkan.....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan