Isnin, September 14, 2009

salam lebaran.....



hanya tinggal lima hari lagi Ramadhan Al mubarak akan melabuhkan tirainya...dan Syawal yang mulia akan menjelma....sedih ada juga terbit dihatiku bila membayangkan akan berakhirnya Ramadhan ini...terfikir jugak di fikiran adakah aku akan masih dapat melalui bulan yang penuh barakah ini pada tahun hadapan.....mmmmmh....mudah- mudahan kita akan bertemu lagi wahai Ramadhan.....
maka menjelangnya Aidilfitri ini....saya ingin menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf kepada semua sekiranya ada yang saya terkasar bahasa, terkurang di sana sini, menyinggung perasaan..maafkanlah saya ok..huhu....semoga Syawal ini kita sambut dengan saling bermaaf-maafan....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1430H
MAAF ZAHIR DAN BATIN
ikhlas dari saya
eyone khaer

Tiada ulasan:

Catat Ulasan